پله پیما کرمان

آسارامش

قیمت پله پیما کرمان :

شروع قیمت پله پیما کرمان: 39 میلیون به بالا

جهت استعلام قیمت دقیق لطفا تماس بگیرید

پله پیما کرمان چه تفاوتی با آسانسور دارد؟ بررسی و قیاس دو وسیله از دیدگاه های مختلف

پله پیماها و آسانسورها دو ابزار حیاتی در ساختمان ‌ها برای جا به‌ جایی افراد و اشیاء به طبقات مختلف هستند. این دو وسیله از دیدگاه کاربری مشابه هم به نظر می ‌رسند اما با توجه به تفاوت ‌های اساسی در ساختار، عملکرد و امکانات، هر یک مزایا و محدودیت ‌های خاص خود را دارند.

از پله پیماها به عنوان یکی از قدیمی ‌ترین فناوری ‌ها برای جا به ‌جایی بار ها و افراد در ساختمان ‌ها یاد می گردد. طراحی ساده و مکانیکی آن ها از زمان‌ های قدیم به کار گرفته می ‌شود. با این حال، امکانات آن ها بسیار محدود است. عموماً پله پیماهای کرمان در ساختمان‌ های کم‌ ارتفاع مورد استفاده قرار می ‌گیرند و قادر به تحمل ظرفیت وزنی بالایی نیستند . قیمت دقیق پله رو کلیک کنید .  

در مقابل محدودیت ‌های پله پیماهای کرمان، آسانسورها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ‌تری ساخته شده ‌اند. این تکنولوژی شامل سیستم ‌های کنترل هوشمند، سیستم ‌های ایمنی پیشرفته و سیستم‌ های انرژی صرفه‌ جویی است. آسانسورها از سرعت بالاتری نیز برخوردارند و قادرند در زمان کمتری افراد را به طبقات بالاتر ببرند. همچنین، ظرفیت آسانسورها بیشتر است که این امر به این معناست، آن ها قادر به جا به‌ جایی تعداد بیشتری از افراد یا اشیاء هستند.جهت مشاهده پله رو 2 منظوره کلیک کنید

علاوه بر این، آسانسورها دارای امکانات امنیتی پیشرفته‌ تری مانند سیستم ‌های اضطراری، سیستم‌ های آتش ‌نشانی و سیستم‌ های ایمنی برای جلوگیری از وقوع حوادث مرتبط با آسانسور هستند. این امکانات در پله پیماهای قدیمی کرمان به میزان کمتری یافت می ‌شوند. با توجه به تفاوت ‌های موجود، انتخاب پله پیما کرمان چندان هم غیرعقلانی نیست زیرا این وسیله در کنار تفاوت هایی که با آسانسور دارد، از ویژگی های متمایزی نیز برخوردار می باشد که انتخاب آن را معقول می کند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با تفاوت این دو وسیله آشنا شوید.

 

مقایسه پله پیما کرمان و آسانسور از نظر قیمت و هزینه نصب

مشخصا قیمت پله رو کرمان نسبت به آسانسور بسیار کمتر است. از آن جایی که نیاز به حفر گودال و دیگر اقدامات لازم برای نصب پله رو کرمان نیست، پس هزینه نصب این وسیله نیز به مراتب کمتر خواهد بود. چنانچه می خواهید قیمت صندلی پله رو کرمان را به طور دقیق بدانید، توصیه می کنیم با مراکز تولید همچون آسا آرامش تماس حاصل نمایید. مشاهده پله پیما ایستاده

 

قیاس پله رو کرمان و آسانسور از منظر میزان اشغال فضا

از این منظر باید بیان کرد پله رو کرمان فضای بسیار کمتری را اشغال می کند. خوبی این وسیله در این است که در کمترین جای ممکن نیز نصب شده و قابل بهره برداری خواهد بود. شما صرفا به 30 سانتی متر جا نیاز خواهید داشت تا بتوانید از این وسیله استفاده کنید. این ویژگی سبب می شود پله رو کرمان، برای استفاده در فضاهای کوچک و ساختمان های کم جا بسیار مناسب باشد. در مقابل برای نصب آسانسور، نیاز به فضای زیادی می باشد که این امر سبب می گردد استفاده از آسانسور برای هر محلی مناسب نباشد. پله پیما چرخشی دیدن کنید 

مقایسه از جهت مصرف انرژی

در بیشتر موارد، آسانسورها مصرف برق بیشتری نسبت به پله پیماهای کرمان دارند. این امر به علت وجود موتورهایی است که برای حرکت کابین آسانسور از آن ها استفاده می‌ شود. اگر جز افرادی هستید که میزان مصرف انرژی برایتان حائز اهمیت است، پیشنهاد می کنیم جهت خرید پله پیما کرمان، اقدام نمایید.

صندلی پله پیما کرمان چه تفاوتی با آسانسور دارد؟ (قیاس از جهت محل استفاده)

به صورت کلی، در مکان هایی که تعداد طبقات آن ها کم است، استفاده از پله پیما کرمان راحت تر و اقتصادی تر محسوب می گردد. از این رو افراد ترجیح می دهند در ساختمان های 2 طبقه و یا حتی گاها 3 طبقه، از پله رو کرمان بهره ببرند. با این انتخاب از شر هزینه های تعمیرات و نگهداری آسانسور نیز در امان خواهند بود.

 

تفاوت پله پیما کرمان و آسانسور از نظر سرعت

پله رو کرمان سرعتی در حدود 7 تا 15 سانتی متر بر ثانیه را دارا می باشد. حال آن که این سرعت برای آسانسور 20 تا 40 سانتی متر بر ثانیه است. از این رو آسانسورها می توانند با صرف زمان کوتاه، مسیر قابل توجهی را طی نمایند.

 

قابلیت انتقال و جابجایی پله رو کرمان و آسانسور چقدر می باشد؟

قیمت پله پیما کرمان سبب می شود به این فکر کنید که آیا امکان جابجایی این وسیله وجود دارد؟ باید گفت، اگرچه هر دو وسیله بر اساس محل مورد نظر ساخته و نصب می شوند با این حال در پاره ای از مواقع شما می توانید پله رو کرمان را از محلی به محل دیگر منتقل نمایید. متاسفانه این امکان برای آسانسور وجود نخواهد داشت.

 

جمع بندی مطالب و کلام آخر

همانطور که می دانید آسانسور و پله رو کرمان هر دو وسیله هایی هستند که سبب می شوند شما بتوانید مسیرهای پله دار را راحت تر طی نمایید. هر کدام از این دو وسیله دارای معایب و مزایای خاص خود می باشند. برای راحتی شما هنگام تهیه این وسایل، سعی کردیم گوشه ای از مزایای این دو وسیله را مورد بررسی قرار دهیم. در نهایت تصمیم خرید هر یک از آن ها به عهده شما خواهد بود. ما در آسا آرامش معتقدیم توانسته ایم با تولید مرغوب ترین پله رو های کرمان، گامی بزرگ جهت بومی سازی این محصول برداریم. چنانچه قصد خرید پله رو کرمان را دارید می توانید جهت استعلام قیمت صندلی پله پیما کرمان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بر چسب :

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به کمک دارید؟

اگر نیاز به راهنمایی یا کمک داشته باشید، کارشناسان ما می توانند بصورت رایگان به شما مشاوره ارائه بکنند.