قیمت پله پیما ایستاده و قیمت پله رو ایستاده

قیمت پله پیما ایستاده :

شروع قیمت پله رو ایستاده : ۳۸ میلیون به بالا

قیمت بالابر پله ایستاده :

شروع قیمت بالابر پله ایستاده : ۳۷ میلیون به بالا

خرید و قیمت پله پیما ایستاده

بالا و پایین رفتن از پله های پر شیب و خطرناک، می تواند امری خسته کننده و زیان آور برای بسیاری از افراد به ویژه سالمندان و بیماران باشد. امروزه شما می توانید به کمک وسایل جدید ابداع شده و به لطف پیشرفت علم و فناوری، مسیر راه پله ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید و استعلام قیمت پله پیما ایستاده بیشتر آشنا شوید. و اگر به دنبال استعلام 

قیمت بالابر پله و قیمت پله پیما ، پله رو ۲ منظوره  هستید می توانید بر روی لینک مورد نظر انتخاب کنید . با پله رو ایستاده در خدمت شما هستیم . هم اکنون می توانید با بالابر پله ایستاده در خدمت شما هستیم

 

پله پیما ایستاده
پله پیما ایستاده

 

خصوصیات و مزایای پله پیما ایستاده

قبل از خرید و استعلام  پله پیما ایستاده، باید با خصوصیات و مزایای آن را به خوبی آشنا شوید. از مهم ترین مزایای این محصول با ارزش، می توان به عدم نیاز آن به فضای زیاد، نصب آسان و کم هزینه و ایمنی بالا اشاره نمود. البته بهتر است قبل از نصب و استعلام قیمت پله پیما ایستاده، پارامترهای مربوط به ساختمان خود از جمله متراژ و شیب راه پله را به دقت اندازه گیری کنید.

۱-عدم نیاز به فضای زیاد

اکثر بالابرها و پله پیماها به دلیل دارا بودن تجهیزات بسیار زیاد، فضای زیادی از بخش داخلی و بیرونی ساختمان را اشغال می کنند. علاوه بر آن، متخصصان برای نصب برخی از بالابرها، باید بخش زیادی از ساختمان را تخریب نمایند. بالابر پله ایستاده به دلیل دارا بودن تجهیزات بسیار کم، فضای کمی از ساختمان را اشغال می کند. از این رو، اگر با مشکل محدودیت فضای داخلی ساختمان مواجه هستید، می توانید با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده نمایید و لذت ببرید.

۲-ایمنی بالا

از دیگر مزایای صندلی پله پیما ایستاده، می توان به ایمنی بسیار بالای آن اشاره نمود. اکثر بالابرها و پله پیماها به دلیل داشتن صندلی نامناسب و کابین نامرغوب، ایمنی و امنیت کمی دارند. از طرفی دیگر، حرکت ناگهانی برخی از بالابر ها، می تواند سبب ترس سرنشینان گردد اما بالابرهای پله ای ایستاده از طراحی کاملا دقیق و مهندسی برخوردار بوده و ایمنی صد درصد جان سرنشین را تضمین می کنند. علاوه بر آن، این دستگاه مجهز به سیستم های اضطراری بوده و در مواقع ضروری به طور خودکار متوقف می گردد. از این رو، شما می توانید با خیالی آسوده بر روی صندلی پله پیما ایستاده بنشینید و به بالا یا پایین ساختمان در کمترین زمان مراجعه فرمایید.

بالابر پله ایستاده در چه رنج قیمتی قرار دارد

 

 

۳-نصب آسان و کم هزینه

یکی دیگر از مزایای بالابر پله ایستاده، نصب آسان و کم هزینه است. همانطور که در بخش های قبل اشاره شد، قیمت پله پیما ایستاده نسبت به سیار پله پیما ها مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد. نصب این دستگاه نیز برای کارشناسان امری بسیار ساده و کم دردسر است. از طرفی دیگر، تمامی تجهیزات این نوع پله پیما به سه بخش ریل، صندلی و اتصالات تقسیم می شوند. ناگفته نماند که نصب این دستگاه در تمامی ساختمان ها امکان پذیر است.

پله پیما ایستاده چه محدودیت هایی دارد؟

 یکی از سوالاتی که ذهن کاربران را به خود درگیر می سازد، این است که پله پیما ایستاده چه محدودیت هایی دارد؟ همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، این دستگاه از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. البته بهتر است بدانید که استفاده از بالابر پله ای ایستاده محدودیت هایی نیز برای کاربران دارد. قبل از هر چیزی توجه داشته باشید افرادی که مشکل تعادلی دارند، نمی توانند از این نوع پله پیما به خوبی استفاده کنند. علاوه بر آن، افرادی با وزن بیش از ۱۱۰ کیلوگرم نیز نمی توانند از این محصول استفاده کنند چرا که پله پیماهای ایستاده دارای محدودیت تحمل وزن می باشند.

 

قیمت پله پیما ایستاده

مدل های مختلف بالابر پله ایستاده

قیمت بالابر پله ایستاده

خرید پله پیما ایستاده

برای خرید پله پیما ایستاده، باید ابتدا با افراد کاربلد و با تجربه مشورت کنید و از تجربیات طلایی آن ها استفاده نمایید. اگر قصد خرید این دستگاه را به صورت دست دوم و یا کار کرده دارید، باید حتما از کارشناسان بخواهید تا آن ها را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند. حین خرید پله پیماهای ایستاده، بهتر است توجه ویژه ای به پلاک مشخصات آن ها که بر روی صندلی قرار دارد، داشته باشید. برای استعلام قیمت پله پیما ایستاده و خرید این دستگاه پر استفاده و ضروری، می توانید به مجموعه ما مراجعه فرمایید.

 

کلام آخر

همانطور که در بخش های قبل اشاره شد، پله پیما ایستاده از وسایل و تجهیزات ضروری ساختمان ها به ویژه منازل به شمار می آید. شما می توانید با استفاده از این دستگاه، از شر درد زانو و مفاصل خلاص شوید و مسیر راه پله را به آسانی طی کنید و لذت ببرید. لازم به ذکر است که شما می توانید برای خرید این محصول با قیمتی باور نکردنی و خدمات پس از فروش عالی، به مجموعه ما مراجعه فرمایید. قیمت پله پیما ایستاده بسته به نوع مدل و مشخصات آن متفاوت است. شما می توانید جهت آگاهی از قیمت این محصول با ما در ارتباط باشید.

 

: امتیاز شما