آسارامش

تلفن تماس :

09124671283

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. پله ها
  6. /
  7. لیست قیمت بالابر پله

لیست قیمت بالابر پله

قیمت بالابر پله خانگی :

شروع قیمت بالابر پله : ۳۹ میلیون به بالا

قیمت بالابر پله مسیر مستقیم :

شروع قیمت بالابر پله مسیر مستقیم : ۳۸ میلیون به بالا

بالابر پله
بالابر پله

بریم نمونه کار ویدیویی بالابر پله ببینیم

 چه عواملی بر قیمت بالابر پله تاثیر گذارند؟

امروزه تهیه بالابر پله خرید فکر شده و عاقلانه ای محسوب می شود. مشخصا، بالا و پایین رفتن از راه پله های داخل و بیرون ساختمان به طور مکرر در طول روز می تواند امری سخت و طاقت فرسا باشد. امروزه متخصصان با کمک علم و فناوری، توانسته اند بالابر پله آپارتمان و خانه های ویلایی را به بهترین شکل طراحی و تولید نمایند. بالابر های پله ای، از مزایای بیشماری برخوردار بوده و در اکثر ساختمان ها قابل نصب هستند. در این بخش، قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت بالابر پله بپردازیم پس با ما همراه باشید. و اگر به دنبال قیمت پله پیما هستید می توانید روی لینک کلیک کنید . اگر قصد استعلام قیمت بالابر پله ایستاده و بالابر پله ۲ منظوره را دارید روی لینک مورد نظر کلیک کنید 


بالابر پله 

بالابر پله یا همان گونه که پیش تر هم گفته شد، قیمت بالابر پله می تواند تحت تاثیر عواملی دچار نوسان گردد و مشخصا نمی توان قیمت دقیق و ثابتی برای آن در نظر گرفت. برای ان که با قیمت حدودی این وسیله بیشتر آشنا شوید، جدول قیمت زیر را درج کرده ایم. یاداوری می کنیم برای استعلام قیمت دقیق لازم است با ما تماس بگیرید. جهت استعلام قیمت بالابر پله چرخشی می توانید از صفحه بازدید کنید .

نام کالا

قیمت محصول

بالابر تک نفره مسیر مستقیم

در حدود ۴۰ میلیون تومان  به بالا

نفر بر گردشی یا پیچشی

در حدود  120 میلیون تومان به بالا

 

فضای مورد نیاز برای نصب این وسیله چقدر است؟ آیا این وسیله ایمن خواهد بود؟

اگر بخواهیم یک خبر خوب دهیم، باید بگوییم شما می توانید نوع بالابر پله مستقیم  و بالابر پله خانگی این کالا را سفارش دهید. خوبی این کالا در این است که به راحتی نصب شده و حتی در کوچک ترین فضاها نیز قابل استفاده خواهد بود.

 شما می توانید از این وسیله حتی در فضایی به اندازه ۳۰ سانتی متر نیز بهره ببرید. عموما این کالای هوشمند دارای تضمین کیفیت و ضمانتنامه می باشد تا شما بتوانید به آسودگی از آن استفاده کنید. با وجود کمربند ایمنی و سنسور هوشمند حرکتی، دیگر دغدغه ای بابت ایمنی این وسیله نخواهید داشت.

 

مزایای استفاده از بالابر پله

پیش از آن که بخواهیم به شرح عوامل موثر بر روی قیمت بالابر پله بپردازیم، بهتر است اطلاعاتی راجع به مزایای این محصول ارزشمند داشته باشیم. از مهم ترین مزایای بالابر پله ای می توان به بالا و پایین رفتن آسان سالمندان از راه پله، مصرف برق پایین و حمل کالا در طبقات مختلف اشاره نمود. البته فراموش نکنید که برای بهره مندی از تمامی مزایای این محصول ارزشمند و پر کاربرد، بایستی به صورت اصولی از آن استفاده کنید.

  • بالا و پایین رفتن آسان  از راه پله

از مهم ترین مزایای بالابر پله قابل حمل و ثابت، می توان به بالا و پایین رفتن آسان سالمندان از راه پله اشاره نمود. امروزه متاسفانه بسیاری از افراد ناتوان جسمی با مشکلاتی همچون زانو درد و بیماری های مربوط به مفاصل دست و پنجه نرم می کنند. بالا رفتن از راه پله برای چنین افرادی، می تواند بیماری آن ها را تشدید کند اما هیچ جای نگرانی نیست؛ افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند، می توانند با استفاده از بالابر های راه پله ای به آسانی از راه پله ها بالا و پایین بروند.

  • مصرف برق پایین نسبت به آسانسور

یکی دیگر از مزایای استفاده از بالابر پله خانگی، می توان به مصرف برق پایین نسبت به آسانسور اشاره نمود. در گذشته های نه چندان دور کاربران برای ساختمان های دوطبقه به بالا و خانه های دوبلکس، از آسانسورهای مخصوص استفاده می نمودند اما مصرف برق و اصطلاک آسانسور بسیار بالا بوده و هزینه های انبوهی را برای کاربران به همراه دارد. از این رو، اگر به دنبال راهی برای کاهش مصرف برق هستید، باید ایده نصب آسانسور را کنار گذاشته و برای خرید صندلی بالابر پله اقدامات لازم را به عمل آورید. ناگفته نماند که هزینه های نگهداری و سرویس این دستگاه نسبت به آسانسور بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

  • حمل کالاهای سبک به طبقات مختلف در کمترین زمان

حمل کالاهای سبک به طبقات مختلف در کمترین زمان ممکن، یکی دیگر از مزایای خرید بالابر پله سیار و ثابت است. همانطور که می دانید حمل کالا در راه پله، علاوه بر دشواری های زیاد خطرات بیشماری را به همراه دارد اما شما می توانید با توجه به ظرفیت توان بالابر راه پله در خانه، کالا مورد نظر خود را با استفاده از این دستگاه به طبقات مختلف حمل کنید و لذت ببرید. ناگفته نماند که حمل کالا با وزن بیش از حد مجاز با بالابر های راه پله ای، سبب کاهش چندین برابری طول عمر و عملکرد آن ها می گردد.

بالابر پله
بالابر پله

معایب بالابر پله اپارتمان

گرچه خرید بالابر پله مزایای بیشماری را برای کاربران به همراه دارد اما فراموش نکنید که این دستگاه، دارای معایب جزئی نیز می باشد. از معایب پر رنگ و مهم بالابر های راه پله می توان به هزینه نصب بالا، اشغال شدن بخشی از فضای داخل ساختمان و دارا بودن خطرات احتمالی اشاره نمود. البته در نظر داشته باشید که شما می توانید با نصب اصولی و دقیق این دستگاه، تمامی معایب آن را به خوبی از بین ببرید و از مزایای بیشمار آن لذت ببرید. البته پیش از انجام هر کاری، باید برای استعلام قیمت بالابر پله اقدامات لازم را به عمل آورید.

  • هزینه نصب بالابر پله

از مهم ترین معایب این دستگاه که سبب کاهش قیمت صندلی بالابر پله شده، می توان به هزینه نصب بالا اشاره نمود. برخی از ساختمان های مدرن، دارای محل مخصوص برای نصب بالابر های راه پله هستند. از این رو، می توان نتیجه گرفت که قیمت بالابر پله برای ساختمان های مدرن و امروزی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است اما متخصصان برای برای نصب این دستگاه در ساختمان های قدیمی، تخریب های زیادی انجام دهند و تجهیزات بسیار زیادی بر روی راه پله و دیوار ها نصب نمایند. به همین دلیل، هزینه نصب تجهیزات بالابر پله در ساختمان های قدیمی نسبت به جدید بالاتر است.

  • اشغال شدن بخشی از فضای ساختمان

یکی دیگر از معایب صندلی بالابر پله ای، می توان به اشغال شدن بخشی از فضای ساختمان اشاره نمود. همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، بالابر های راه پله تجهیزات بسیار زیادی دارند و هر کدام از آن ها، می توانند بخشی از فضای داخلی ساختمان را اشغال کنند. البته در نظر داشته باشید که بالابر های پله جدید، تجهیزات بسیار کمی دارند و فضای اندکی از بخش داخلی ساختمان را اشغال می کنند. البته نصب اصولی و دقیق تجهیزات انواع بالابر راه پله ای سبب کاهش فضای اشغال شده در ساختمان می گردد.

  • دارا بودن خطرات احتمالی

 مهم ترین معایب خرید بالابر پله ای؛ دارا بودن خطر های احتمالی، از معایب بسیار مهم و پر رنگ این دستگاه محسوب می شود. استفاده از این دستگاه در راه پله های بلند و پر شیب، می تواند ریسک و خطرات زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشند. از طرفی دیگر، اگر بالابر در مسیر به طور ناگهانی خاموش شود، پیاده شدن از آن برای سرنشین امری بسیار دشوار است. برای پیشگیری از خطرات احتمالی این دستگاه، بایستی آن را به موقع

بالابر پله
بالابر پله

انواع بالابر پله ای

همانطور که پیش تر اشاره شد، خرید بالابر پله ای مستقیم و پیچی مزایای بسیار زیادی برای کاربران به همراه دارد اما بهتر است قبل از خرید یا استعلام قیمت بالابر پله اطلاعاتی راجع به انواع آن ها داشته باشید. به طور کلی، بالابر های راه پله به دو صورت مکانیکی و هیدرولیکی تولید گشته و روانه بازار می شوند. از پر فروش ترین انواع بالابر راه پله، می توان به بالابر پله مدل جک و تانکی اشاره نمود. البته بهتر است قبل از خرید این محصول پر کاربرد و ضروری، با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت کنید و از تجربیات طلایی آن ها استفاده نمایید.

۱- بالابر پله مدل جک

از پر فروش ترین بالابر های راه پله، می توان به بالابر پله مدل جک اشاره نمود. این نوع بالابر بیشتر برای افراد سالمند و معلول مورد استفاده قرار می گیرد. بالابر های پله مدل جک، از تجهیزاتی همچون پمپ هیدرولیک، موتور الکتریکی و جک های مخصوص بهره می برند. البته فراموش نکنید که قیمت بالابر پله مدل جک نسبت به سایر بالابر ها بیشتر است. از طرفی دیگر، تحمل وزن این مدل بالابر پله ای نسبت به بسیاری از بالابر های راه پله بیشتر می باشد. ناگفته نماند که این نوع بالابر، در دسته بالابر پله هیدرولیکی قرار می گیرد.

۲- بالابر پله مدل تانکی

قیمت بالابر پله مدل تانکی نسبت به سایر بالابر ها مناسب و مقرون به صرفه  تر است. این دستگاه از سیستم الکتریکی و مکانیکی بهره می برد. از تجهیزات بسیار مهم بالابر پله مدل تانکی، می توان به موتور الکتریکی، گیربکس، غلطک ها و سیم بکسل اشاره نمود. این مدل بالابر پله، قابلیت نصب در انواع ساختمان ها را دارا بوده و مصرف برق و اصطلاک بسیار کمی دارد. از طرفی دیگر، بالابر های پله مدل تانکی مجهز به صندلی تاشو هستند و فضای بسیار کمی از داخل ساختمان را اشغال می کنند.

عوامل موثر بر قیمت بالابر پله

قبل از انجام هر اقدامی جهت نصب این دستگاه، باید اطلاعات کاملی راجع به عوامل موثر بر قیمت بالابر پله داشته باشید. از مهم ترین عوامل موثر بر روی قیمت این محصول پر استفاده، می توان به متراژ و نوع پلن سازه، نوع تجهیزات دستگاه و نوع بالابر اشاره نمود.

  • ۱- متراژ و نوع پلن سازه

از عوامل بسیار مهم و موثر بر روی قیمت بالابر پله، می توان به متراژ و نوع پلن سازه اشاره نمود. متخصصان حین نصب بالابر ساختمانی کنار پله یا سایر بالابر ها، متراژ و نقشه داخل ساختمان را به طور دقیق مورد بررسی قرار می دهند. طبیعتا هرچقدر که طول راه پله و مقدار پیچ و خم های آن بیشتر باشد، قیمت بالابر پله هیدرولیک و الکتریکی به همان مقدار افزایش می یابد. البته فراموش نکنید که شیب سازه نیز تاثیر ویژه ای بر قیمت اجرای بالابر راه پله دارد.

  • ۲- نوع تجهیزات دستگاه

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت بالابر پله تک نفره و چند نفره، نوع تجهیزات دستگاه است. تجهیزات و قطعات بالابر های راه پله، دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها، قیمت مشخص و منحصر به فردی دارند. هرچقدر که درجه کیفیت قطعات بالابر های راه پله بالاتر باشد، قیمت آن ها نیز به همان مقدار افزایش می یابد. علاوه بر آن، افزودن امکانات ویژه نظیر سیستم های الکتریکی پیشرفته و حسگر ها، سبب افزایش قیمت بالابر پله می گردد.

  • ۳- نوع بالابر بر

نوع بالابر نیز تاثیر ویژه ای در قیمت این دستگاه ایفا می کند. همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، بالابرها به دو صورت هیدرولیکی و مکانیکی تولید می شوند. طبیعتا قیمت بالابر پله هیدرولیک نسبت به مکانیک بیشتر است. بالابر های هیدرولیک از تجهیزات بسیار زیاد و پیشرفته ای برخوردار هستند و تحمل وزن بیشتری دارند. اگر به دنبال یک بالابر پله ارزان قیمت و مناسب هستید، پیشنهاد می شود دور ایده بالابر های هیدرولیک خط بکشید و به سراغ بالابر های مکانیکی بروید. ناگفته نماند که هزینه تعمیرات و سرویس بالابر های مکانیکی نسبت به هیدرولیک مقرون به صرفه تر است.

فرآیند نصب بالابر پله ای به چه صورت است؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از کاربران مطرح می گردد، این است که فرآیند نصب بالابر پله به چه صورت می باشد؟ نصب بالابر کنار پله ها، می تواند دشواری های بسیار زیادی برای تکنسین ها داشته باشد. آن ها در مرحله اول نقشه سازه را بررسی می نمایند و تجهیزات ضروری را فراهم می سازند. در مرحله بعد، ریل های اصلی دستگاه در محل مورد نظر نصب می گردد. پس از آن، تکنسین ها تجهیزات محرک بالابر را بر روی ریل ها قرار می دهند. در مرحله آخر نیز صندلی و سایر تجهیزات الکتریکی دستگاه نصب می شود. ناگفته نماند که کارشناسان چندین مرتبه صندلی بالابر پله ای را مورد بررسی و سنجش دقیق قرار می دهند تا بتوانند از سلامت و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنند.

آیا استفاده از بالابر پله ای مستقیم برای تمامی ساختمان ها امکان پذیر است؟

خوشبختانه بالابر های پله ای به شکل های مختلفی با توجه به شرایط داخلی سازه ها تولید می شوند. از این رو، کاربران می توانند در هر نوع ساختمانی، اقدام به نصب این دستگاه پر استفاده و با ارزش نمایند. البته ناگفته نماند که بالابر های راه پله برای ساختمان های یک طبقه با راه پله کم، کاربرد چندانی ندارد. از طرفی دیگر، نصب بالابر پله برقی برای منزل دو طبقه یا بیشتر، امری بسیار ضروری به شمار می آید.

خرید بالابر پله خانگی

برای خرید بالابر پله، باید به نکات ضروری توجه بسزایی داشته باشید. در مرحله اول، می بایست به فروشگاه های معتبر مراجعه نموده و برای استعلام قیمت بالابر پله و تجهیزات آن اقدامات لازم را به عمل آورید. جهت خرید بالابرهای پله دست دوم، پیشنهاد می شود حتما یک کارشناس را به همراه خود جهت بررسی سلامت دستگاه ببرید. شما می توانید با مراجعه به مجموعه ما، برای خرید بالابر پله ای با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بی نظیر اقدام کنید و لذت ببرید.


آنچه در این مطلب میخوانید !

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *