پله پیما شیراز / پله رو شیراز

پله پیما یزد

معرفی پله پیما شیراز و مزایای آن

پله پیما شیراز از محصولات مدرن ساخته شده برای استفاده در ساختمان ها است. در مورد پله رو شیراز باید گفت که از این وسیله برای عبور و مرور راحت تر از مسیرهای پله دارکمک گرفته می شود. این کالا طراحی شده تا به افرادی که به دلیل محدودیت ‌های جسمانی یا کهولت سن نمی ‌توانند پله ‌ها را به راحتی طی کنند، یاری برساند.

پله رو شیراز افراد را از یک سطح به سطح دیگر منتقل می کند. این حرکت هم می تواند از بالا به پایین و هم از پایین به بالا باشد. صندلی پله پیما شیراز به صورت افقی یا عمودی نصب می ‌شود. این محصول معمولاً در ساختمان‌ ها، مکان ‌های عمومی، ورزشگاه‌ ها، ایستگاه‌ های مترو و سایر اماکن عمومی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. قیمت پله پیما

پله پیما شیراز محصولی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و مخصوصا سالمندان، معلولین و کودکان، بیشترین بهره را از آن می برند. بالابر پله شیراز

با نحوه کارکرد پله پیما شیراز آشنا شوید

پله‌ پیما شیراز با استفاده از یک سیستم مکانیکی و الکتریکی کار می‌ کند تا افراد را از یک سطح به سطح دیگر(با ارتفاع متفاوت) برساند. نحوه کارکرد پله‌ پیما به شرح زیر است:

سیستم حرکت صندلی پله رو شیراز

پله ‌پیما شیراز دارای قسمت هایی مانند رول یا مسیر های مخصوص است که بر روی آن حرکت می کند. در برخی مدل‌ ها، این وسیله به صورت مستقیم روی پله‌ ها حرکت می کند و در برخی دیگر، در یک مسیر پیچشی حرکت می‌ نماید. بسیار مهم است که برای راه اندازی این سیستم از نصاب پله رو شیراز کمک گرفته شود.

قدرت موتوری پله رو شیراز

پله‌ پیما شیراز دارای موتور های الکتریکی بوده و با فعال‌ سازی توسط کنترل ‌ها یا دکمه ‌های مخصوص، باعث حرکت این وسیله می گردد. بنابراین برای راه اندازی اصولی آن حتما باید از نصاب پله پیما شیراز کمک بگیرید. باید خاطر نشان کنیم عموما از موتورهای هیدرولیکی در این دستگاه برای ایجاد حرکت و انتقال افراد به سطوح مختلف بهره برده می ‌شود.

سنسور ها و سیستم ‌های ایمنی

پله‌ پیما های شیراز معمولاً دارای سنسور ها و سیستم‌ های ایمنی هستند که در صورت شناسایی هرگونه مشکل یا مانع، از ادامه حرکت ممانعت به عمل می آورند. این کار برای حفظ ایمنی افراد و سلامت دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

قفل‌ های ایمنی و سیستم‌ های خودکار قطع برق نیز جزء اقدامات ایمنی معمولی هستند که در این دستگاه وجود دارند. پله پیما شیراز با دارا بودن این ویژگی ها توانسته یک محصول با کیفیت را به بازار عرضه کند.

روزها ساعت دقیقه ثانیه ها

کنترل ‌ها و دستگیره ‌ها

پله‌ پیما شیراز دارای دستگیره‌ ها و کنترل‌ های کاربردی بوده که به افراد امکان کنترل حرکت و تنظیم سرعت پله ‌پیما شیراز را می ‌دهد.

این کنترل ‌ها به صورت دستی یا با استفاده از دکمه ‌های الکتریکی قابل استفاده هستند. در زمان های گذشته پله پیما شیراز به وسیله یک ریل بر روی پله نصب می شده که در این صورت برای حرکت به سمت بالا باید فرآیندی مانند دوچرخه سواری صورت می گرفت تا حرکت صعودی میسر می شد اما اکنون تمامی کار ها به صورت نیمه مکانیکی و الکتریکی انجام می شود و دخالت انسان فقط با زدن یک دکمه یا فشردن کنترلر انجام می شود.

مزایای استفاده از پله پیما شیراز شامل چه مواردی می گردد؟

بدون شک استفاده از پله پیما شیراز مزایایی را برای فرد استفاده کننده به همراه دارد که در زیر تعدادی از این مزایای را برای شما بازگو خواهیم کرد.

 

  1. افزایش دسترسی:  پله پیما شیراز برای افراد با محدودیت حرکتی امکان دسترسی به مناطق مختلف خانه و طبقه های بالا و پایین را فراهم می‌کند.
  2. باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود: افراد می ‌توانند به صورت مستقل و بدون نیاز به کمک دیگران از پله ‌پیما شیراز استفاده کنند. قیمت پله رو شیراز در مقایسه با محصولات مشابه بسیار نازل بوده که به افراد امکان می دهد به راحتی آن را تهیه نمایند.
  3. کاهش خستگی و استرس: پله پیما شیراز سبب می شود افراد بدون خستگی و استرس، مسیر پله دار را طی کنند.
  4. افزایش امنیت: این محصولات معمولاً دارای سیستم ‌های ایمنی هستند که در صورت وقوع هرگونه مشکل یا موانع، حرکت آن ها را متوقف می ‌کنند. بسیار مهم است که این ویژگی در زمان نصب، توسط نصاب پله پیما شیراز مورد توجه قرار گیرد.
  5. سهولت استفاده: این دستگاه ها دارای کنترل‌ ها و دستگیره‌ کاربردی ساده ‌ای هستند که استفاده از آن ها را برای افراد راحت و ساده می کند. منظور از ساده نمودن امکان استفاده یعنی اینکه حتی کودکان نیز می توانند از آن استفاده نمایند.
  6. تنوع در طراحی: پله ‌پیما های شیراز به صورت افقی یا عمودی، با امکان تنظیم ارتفاع، به شکل‌ ها و اندازه‌ های مختلف طراحی می ‌شوند تا با نیاز های مختلف و محیط‌ های متنوع سازگاری داشته باشند.

7-حفظ احترام: استفاده از پله‌ پیما شیراز به افراد این امکان را می‌ دهد تا به صورت مستقل از فضا ها و خدمات عمومی استفاده کنند.

الکترونیکی

آشنایی با مشخصه های تاثیر گذار روی قیمت پله پیما شیراز

بسته به سال تولید یا نوع محصول، قیمت پله پیما شیراز می تواند بیشتر یا کم تر گردد. توجه فرمایید که به سبب پیشرفت روز افزون کیفیت محصولات و ایجاد روش های جدید و بهینه تر، مدل های جدید می توانند دارای آپشن های بیشتری باشند و به تبع گران تر محسوب شوند.

مثلا در قدیم دستگاه با اهرم کار می کرد اما امروزه کاملا به صورت شروع به بالا رفتن یا پایین آمدن می کند. پس طبیعی است که مدل های جدید تر پله پیما شیراز به نسبت نوع قدیمی تر آن دارای قیمت بیشتری باشند.

 

نام کالا

قیمت پله پیما شیراز

پله پیما شیراز، نوع اقتصادی مسیر مستقیم

حدود 50 میلیون

پله پیما شیراز، نوع پیچشی

حدود 140 میلیون

 

بر چسب :

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به کمک دارید؟

اگر نیاز به راهنمایی یا کمک داشته باشید، کارشناسان ما می توانند بصورت رایگان به شما مشاوره ارائه بکنند.