بالابر پله مشهد

پله پیما یزد

قیمت بالابر پله مشهد :

شروع قیمت بالابر پله مشهد : 39 میلیون به بالا

جهت استعلام قیمت دقیق لطفا تماس بگیرید

فرق بالابر پله مشهد و آسانسور در چیست؟

صندلی بالابر پله مشهد و آسانسور هر دو کالاهای هوشمندی هستند که سبب می شوند تردد افراد در مسیرهای پله دار راحت تر صورت بگیرد. هر دو وسیله دارای نمونه خارجی و داخلی هستند. از آن جایی که نمونه خارجی گران تر بوده و به دلیل وجود تحریم ها از پشتیبانی خوبی در ایران برخوردار نیست، توصیه می کنیم جهت خرید این وسایل از نمونه های داخلی بهره ببرید. باید خاطر نشان کنیم، با وجود شباهت های بسیاری که بین این دو وسیله وجود دارد، آن ها با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند. برای آشنایی بیشتر شما قصد داریم در این محتوا تفاوت های این دو وسیله را بیان کنیم. همراه ما باشید . قیمت بالابر پله | بالابر پله ایستاده | بالابر پله 2 منظوره

تفاوت در سرعت حرکت

یکی از اصلی ترین تفاوت های این دو کالا در سرعت حرکت آن ها نهفته است. بالابر پله مشهد، سرعت کمتری نسبت به آسانسور دارد. خوب است بدانید سرعت صندلی بالابر پله مشهد برابر با 15/0 متر بر ثانیه است. حال آن که سرعت آسانسور در حدود 7/0 متر بر ثانیه خواهد بود. یاداوری می کنیم سرعت بالابر پله خانگی مشهد، به هیچ عنوان باعث بروز علائمی همچون سرگیجه، تهوع یا استفراغ نخواهد شد.

دارا بودن سیستم های ایمنی و امنیتی

به طور دقیق نمی توان گفت ایمنی آسانسور از بالابر پله مشهد بالاتر است زیرا در طراحی روز این کالای هوشمند از وسایلی مانند کمربند ایمنی، سنسورهای ضد سقوط و ... بهره برده می شود تا ایمنی بالابر پله سالمندان مشهد تضمین گردد. توصیه می کنیم هنگام سفارش انواع بالابر پله خانگی مشهد، از ارائه دهنده بخواهید برای ایمنی بیشتر وسیله، از سنسور خطی، سنسور کفی و سنسور باز و بسته شدن بهره ببرد.

نوع کاربرد و محل قرار گیری

یکی دیگر از تفاوت های این دو وسیله در نوع کاربرد و محل قرارگیری آن ها نهفته است. عموما از بالابر پله مشهد در موقعیت هایی استفاده می شود که امکان استفاده از آسانسور نباشد. معمولا در خانه های مسکونی یا برخی واحدهای تجاری به علت کمبود جا از صندلی بالابر پله مشهد به جای آسانسور بهره برده می شود. البته این را هم اضافه کنیم که عموما افراد ترجیح می دهند در ساختمان های چند طبقه از آسانسور استفاده کنند زیرا همان گونه که بیان شد، آسانسور سرعت حمل و نقل بیشتری دارد.

مقایسه از جهت اعطا مدرک استاندارد و بیمه نمودن وسیله

علیرغم باکیفیت و ایمن بودن بالابر پله مشهد، متاسفانه به این وسیله برگه استاندارد تعلق نمی گیرد اما بسیاری از شرکت های بیمه، این وسیله را بیمه می کنند. اگر بخواهیم آسانسور را با این وسیله مقایسه کنیم باید بیان کنیم آسانسور دارای برگه استاندارد بوده و نیز بیمه خواهد شد.

بررسی تفاوت دو وسیله از نظر نصب

همانطور که می دانید برای نصب آسانسور لازم است چاهک و موتورخانه وجود داشته باشد در صورتی که برای نصب بالابر پله مشهد، شما نیاز به ریخت و پاش نخواهید داشت و در کمترین زمان، وسیله آماده بهره برداری است.

مصرف برق دو وسیله

آسانسور برق زیادی مصرف می کند اما در این میان مصرف برق صندلی بالابر پله مشهد، بسیار کم است و حتی می توان آن را با باطری نیز به کار انداخت. در طراحی صندلی بالابر پله مشهد، تلاش شده وسیله بیشترین کارایی را داشته و با محیط منطبق گردد. به همین دلیل برای نصب و استفاده نیاز به جای زیادی ندارد و می تواند در 50 سانتی متر جا نیز نصب شود. اگر بخواهیم آسانسور را با این وسیله مقایسه کنیم باید بگوییم، آسانسور برای نصب به فضای قابل توجهی نیاز دارد. بالابر پله مشهد را می توان در هر جایی نصب کرد از جمله کنار پله ها و بالکن.

بررسی هزینه نصب دو کالا

واضحا هزینه نصب هر دوی این وسایل، به پارامترهایی از جمله نوع وسیله، ارتفاع کار، محل نصب، تعداد طبقات، هزینه ایاب و ذهاب و دستمزد نصاب وابسته است. واضحا نمی توان قیمت دقیقی برای آن مشخص کرد با این حال برای مقایسه باید بگوییم هزینه نصب بالابر پله خانگی مشهد، به دلیل داشتن پیچیدگی کمتر، از هزینه نصب آسانسور اقتصادی تر خواهد بود. جمع بندی در پایان باید گفت بالابر پله مشهد در انواع مختلفی تولید می شود که هر یک می تواند در محل مخصوص به خود نصب گردد. انواع بالابر پله مشهد عبارتند از:
  1. بالابر پله ای چرخشی مشهد: این مدل همان بالابر پله ای نرده ‌ای است که توانایی چرخش یا حرکت روی ریل را دارا است. از این وسیله عموما در محل هایی با بیش از یک طبقه استفاده می شود.
  2. بالابر پله ای هیدرولیکی مشهد: مشخصا این کالا از نوع هیدرولیکی بوده و از قدرت هیدرولیک برای حرکت به سمت بالا و پایین استفاده می‌ کند.
  3. بالابر پله ای خانگی مشهد: بالابر پله ای خانگی برای استفاده در خانه ‌ها و محیط‌ های مسکونی، طراحی می شود.
  4. بالابر پله ویلچربر مشهد: این وسیله می تواند ویلچر را روی خود سوار کرده و آن را به طبقات بالا ببرد.
  5. بالابر پله ایستاده مشهد: شما برای استفاده از این وسیله باید روی آن بایستید و به کمک آن از مسیرهای پله‌ دار عبور کنید.
به عنوان نکته آخر خوب است بدانید این بسته به محل مورد نظر شما و ترجیحات شخصی شما خواهد داشت که بخواهید از کدام نوع بالابر پله مشهد بهره ببرید و یا حتی بخواهید آسانسور نصب کنید. در مقاله فوق ما تفاوت های موجود در این دو وسیله را مورد بررسی قرار دادیم تا هنگام انتخاب، آگاهانه تصمیم بگیرید. برای استعلام قیمت بالابر پله مشهد با کارشناسان ما در ارتباط باشید. جهت خرید بالابر پله مشهد در خدمت شما خواهیم بود.

بر چسب :

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به کمک دارید؟

اگر نیاز به راهنمایی یا کمک داشته باشید، کارشناسان ما می توانند بصورت رایگان به شما مشاوره ارائه بکنند.