پله پیما در اصفهان | پله رو در اصفهان

پله پیما  اصفهان

صندلی پله پیما اصفهان یک وسیله کمکی است که برای افراد مسن، ناتوان یا کم ‌توان طراحی شده است تا فرآیند بالا و پایین رفتن از پله‌ ها را برای آن ها آسان ‌تر کند. این وسیله دارای ویژگی ‌ها و امکانات متعددی است که به افراد نیازمند کمک می‌ کند راحت تر از مسیرهای پله دار عبور کنند. برای مشاهده لیست قیمت پله پیما می توانید وارد صفحه شوید . 

 صندلی پله رو اصفهان یک وسیله کاربردی و موثر برای افرادی است که به دلیل مشکلات حرکتی یا ناتوانی، دچار مشکلاتی در بالا و پایین رفتن از پله ‌ها هستند. این وسیله نه تنها به افراد سالمند کمک می ‌کند بدون استرس و خطر از پله ‌ها بالا و پایین کنند، بلکه برای افراد مبتلا به بیماری ‌های حرکتی نیز امکان استفاده آسان از فضاهای چندین طبقه ‌ای را فراهم می ‌کند.

 در ادامه مقاله قصد داریم پله پیما اصفهان را به صورت حدودی بیان کنیم و نکاتی را جهت خرید آسان تر این کالا عنوان نماییم. همراه ما باشید.

پله پیما اصفهان پله پیما اصفهان

صندلی پله پیما اصفهان چگونه کار می کند؟

صندلی پله رو چرخشی اصفهان از تکنولوژی ‌های مختلفی برای حرکت استفاده می‌ کند. در ادامه، عملکرد هر یک از سه نوع اصلی پله رو چرخشی اصفهان را توضیح داده ‌ایم:

  1. بالابر پله رو با ریل متحرک: این نوع پله پیما در اصفهان دارای یک ریل متحرک است که به پلکان یا دیوار کنار پله متصل می ‌شود. یک کشنده بکسلی (کابل کشنده) وظیفه جابجایی صندلی روی این ریل را دارد. با استفاده از کنترل ‌های موجود، صندلی به طور آهسته بالا و پایین حرکت می‌ کند.
  2. بالابر پله با موتور چرخنده:پله پیما در اصفهان دارای یک موتور چرخنده و دنده است که حرکت صندلی را کنترل می‌ نماید. با استفاده از کنترل ‌ها، صندلی به طور مستقیم بالا و پایین حرکت می ‌کند. این نوع بالابرها اغلب ساده‌ تر از انواع دیگر هستند.
  3. بالابر پله پیما با سیستم هیدرولیک: پله رو اصفهان از سیستم هیدرولیک برای جابه‌ جایی صندلی استفاده می ‌کند. این سیستم با پمپاژ روغن و ایجاد فشار، سکو را به حرکت در می ‌آورد. این نوع از پله رو ها معمولاً دارای قابلیت ‌های تنظیم ارتفاع و سرعت هستند.

 

پله پیما چرخشی اصفهان چه اجزایی دارد؟

صندلی پله پیما چرخشی اصفهان به عنوان یک وسیله حمل و جا به ‌جایی افراد دارای اجزای مختلفی است. در زیر توضیحی کلی در مورد هر یک از اجزا آورده شده است:

  • صندلی: از این بخش به عنوان مکانی برای نشستن کاربر، حمل و جا به‌ جایی او بین طبقات استفاده می ‌شود. بهتر است صندلی دارای قابلیت چرخش و تاشو باشد تا کاربر بتواند به راحتی از مسیر پله عبور کند و امنیت بیشتری داشته باشد. یکی از عواملی که روی پله پیما اصفهان اثر می گذارد، کیفیت همین صندلی و اجزای آن است.
  • واگن: واگن شامل اجزای اصلی مانند موتور، شافت، چرخ دنده و سایر قطعات است. واگن به صورت حرکتی در روی ریل یا مسیر حرکت قرار می ‌گیرد. همانند صندلی، کیفیت واگن نیز از عوامل تاثیرگذار روی پله پیما اصفهان محسوب می گردد.
  • ریل: ریل مسیر حرکت واگن را تشکیل می ‌دهد. جنس ریل معمولاً از آلومینیوم یا فولاد است. عموما از ریل آلومینیومی به دلیل تولید صدای کمتر و حرکت نرم ‌تر، استفاده می‌ شود. همین عامل نیز باعث افزایش پله پیما اصفهان است.
  • کمربند ایمنی: از کمربند جهت افزایش ایمنی کاربران استفاده می گردد. نصب این کمربند اختیاری است.
  • پدال کنترل دستی: برخی از انواع صندلی های پله رو چرخشی اصفهان دارای پدال کنترل دستی هستند که به کاربر امکان کنترل حرکت و سرعت را می‌ دهد.
  • سنسورها: از سنسورها برای ایمنی و کنترل حرکت صندلی استفاده می ‌شود. این امر شامل سنسورهای اینفرارد، سنسورهای جلویی و پشتی، فوتر دستگاه و سایر سنسورهای مربوط به عملکرد دستگاه می ‌شود.
  • کلید امنیتی: از این کلید جهت قفل کردن دستگاه در زمان عدم استفاده از آن و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به صندلی استفاده می گردد.

هزینه پله پیما اصفهان چقدر است؟

قیمت خرید صندلی پله پیما اصفهان، به متغیرهای مختلفی وابسته است که از جمله آن ها می ‌توان به نوع و مدل صندلی، قابلیت ‌ها، ساختار، استفاده از تکنولوژی هیدرولیک یا ساده، جنس مواد استفاده شده، قابلیت ‌های اضافی (مانند تنظیم ارتفاع، سرعت حرکت و...) اشاره کرد. همچنین تأثیرگذاری هزینه نصب و سفارشی سازی بر قیمت نهایی را نیز نباید فراموش کرد.

مدل صندلی پله پیما اصفهان

پله پیما اصفهان

صندلی پله پیما اقتصادی (مسیر مستقیم)

حدودا 40 میلیون تومان

صندلی پله پیما پیچشی

حدودا 140 میلیون تومان

صندلی پله پیما اروپایی (مسیر مستقیم)

حدودا (تماس بگیرید )

سوالات متداول

  1. برای ساختمان های چند طبقه بهتر است از چه کالایی استفاده کنیم؟

برای پاسخ دقیق لازم است ابتدا محل نصب مشخص شده و بازدید گردد. با این حال ما پیشنهاد می کنیم از صندلی پله رو چرخشی اصفهان بهره ببرید تا هم فضای اشغال شده کمتری داشته باشید و هم از ایمنی مناسبی برخوردار شوید.

  1. بهترین صندلی پله پیما اصفهان کدام است؟

بهترین صندلی پله پیما چرخشی اصفهان، کالایی است که از ایمنی خوبی بهره برده و دارای کمربند ایمنی و ترجیحا ترمز نگهدارنده باشد.

  1. پله پیما اصفهان چقدر است؟

با توجه به تنوع بسیار زیاد پله پیما اصفهان، نمی توان به صورت دقیق قیمتی برای تهیه این وسیله عنوان کرد. بهتر است برای استعلام قیمت روز، از طریق شماره های درج شده با ما تماس بگیرید.

بر چسب :

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به کمک دارید؟

اگر نیاز به راهنمایی یا کمک داشته باشید، کارشناسان ما می توانند بصورت رایگان به شما مشاوره ارائه بکنند.