فروشگاه معتبر

بالابر پله آسارامش

با خرید بالابر پله تک نفره راه پله می توانید به افراد ناتوان جسمی و سالمند در ساختمان های بدون آسانسور و یا در بالا و پایین رفتن از پله ها کمک بزرگی کنید .

جهت استعلام قیمت دقیق لطفا تماس بگیرید

قیمت بالابر پله اقتصادی

بالابر پله تولید داخلی شروه قیمت از ۳۵ میلیون تومان

قیمت بالابر پله پیچشی

بالابر پله پیچشی شروع قیمت از ۹۰ میلیون تومان

قیمت صندلی بالابر پله

نمونه ایرانی تولید داخلی شروع قیمت از ۴۰ میلیون تومان

معرفی ویدویی بالابر پله

با دیدن این ویدیو اطمینان خرید شما بیشتر می شود

امکانات بالابر پله

قیمت بالابر تک نفره راه پله

بالابر پله یا همان گونه که پیش تر هم گفته شد، قیمت بالابر تک نفره راه پله می تواند تحت تاثیر عواملی دچار نوسان گردد و مشخصا نمی توان قیمت دقیق و ثابتی برای آن در نظر گرفت. برای ان که با قیمت حدودی این وسیله بیشتر آشنا شوید، جدول قیمت زیر را درج کرده ایم. یاداوری می کنیم برای استعلام قیمت دقیق لازم است با ما تماس بگیرید.

نام کالا

قیمت محصول

بالابر تک نفره مسیر مستقیم

در حدود ۴۰ میلیون تومان  به بالا

نفر بر گردشی یا پیچشی

در حدود  90 میلیون تومان به بالا

 چه عواملی بر قیمت بالابر پله تاثیر گذارند؟

امروزه تهیه بالابر پله خرید فکر شده و عاقلانه ای محسوب می شود. مشخصا، بالا و پایین رفتن از راه پله های داخل و بیرون ساختمان به طور مکرر در طول روز می تواند امری سخت و طاقت فرسا باشد. امروزه متخصصان با کمک علم و فناوری، توانسته اند بالابر پله آپارتمان و خانه های ویلایی را به بهترین شکل طراحی و تولید نمایند. بالابر های پله ای، از مزایای بیشماری برخوردار بوده و در اکثر ساختمان ها قابل نصب هستند. در این بخش، قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت بالابر پله بپردازیم پس با ما همراه باشید. و اگر به دنبال قیمت پله پیما هستید می توانید روی لینک کلیک کنید . اگر قصد استعلام قیمت بالابر پله ایستاده و بالابر پله ۲ منظوره را دارید روی لینک مورد نظر کلیک کنید . در صورت خرید بالابر پله می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از قیمت بالابر تک نفره راه پله استعلام بگیرید 

بالابر پله
بالابر پله

فصای مورد نیاز برای نصب بالابر پله

اگر بخواهیم یک خبر خوب دهیم، باید بگوییم شما می توانید با بهترین قیمت بالابر پله چرخشی و بالابر پله خانگی این کالا را سفارش دهید. خوبی این کالا در این است که به راحتی نصب شده و حتی در کوچک ترین فضاها نیز قابل استفاده خواهد بود.

 شما می توانید از این وسیله حتی در فضایی به اندازه ۳۰ سانتی متر نیز بهره ببرید. عموما این کالای هوشمند دارای تضمین کیفیت و ضمانتنامه می باشد تا شما بتوانید به آسودگی از آن استفاده کنید. با وجود کمربند ایمنی و سنسور هوشمند حرکتی، دیگر دغدغه ای بابت ایمنی این وسیله نخواهید داشت.

مزایای استفاده از بالابر پله

پیش از آن که بخواهیم به شرح عوامل موثر بر روی قیمت بالابر پله بپردازیم، بهتر است اطلاعاتی راجع به مزایای این محصول ارزشمند داشته باشیم. از مهم ترین مزایای بالابر پله ای می توان به بالا و پایین رفتن آسان سالمندان از راه پله، مصرف برق پایین و حمل کالا در طبقات مختلف اشاره نمود. البته فراموش نکنید که برای بهره مندی از تمامی مزایای این محصول ارزشمند و پر کاربرد، بایستی به صورت اصولی از آن استفاده کنید.

  • بالا و پایین رفتن آسان  از راه پله

از مهم ترین مزایای بالابر پله قابل حمل و ثابت، می توان به بالا و پایین رفتن آسان سالمندان از راه پله اشاره نمود. امروزه متاسفانه بسیاری از افراد ناتوان جسمی با مشکلاتی همچون زانو درد و بیماری های مربوط به مفاصل دست و پنجه نرم می کنند. بالا رفتن از راه پله برای چنین افرادی، می تواند بیماری آن ها را تشدید کند اما هیچ جای نگرانی نیست؛ افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند، می توانند با استفاده از بالابر های راه پله ای به آسانی از راه پله ها بالا و پایین بروند.

  • مصرف برق پایین نسبت به آسانسور

یکی دیگر از مزایای استفاده از بالابر پله خانگی، می توان به مصرف برق پایین نسبت به آسانسور اشاره نمود. در گذشته های نه چندان دور کاربران برای ساختمان های دوطبقه به بالا و خانه های دوبلکس، از آسانسورهای مخصوص استفاده می نمودند اما مصرف برق و اصطلاک آسانسور بسیار بالا بوده و هزینه های انبوهی را برای کاربران به همراه دارد. از این رو، اگر به دنبال راهی برای کاهش مصرف برق هستید، باید ایده نصب آسانسور را کنار گذاشته و برای خرید صندلی بالابر پله اقدامات لازم را به عمل آورید. ناگفته نماند که هزینه های نگهداری و سرویس این دستگاه نسبت به آسانسور بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

  • حمل کالاهای سبک به طبقات مختلف در کمترین زمان

حمل کالاهای سبک به طبقات مختلف در کمترین زمان ممکن، یکی دیگر از مزایای خرید بالابر پله سیار و ثابت است. همانطور که می دانید حمل کالا در راه پله، علاوه بر دشواری های زیاد خطرات بیشماری را به همراه دارد اما شما می توانید با توجه به ظرفیت توان بالابر راه پله در خانه، کالا مورد نظر خود را با استفاده از این دستگاه به طبقات مختلف حمل کنید و لذت ببرید. ناگفته نماند که حمل کالا با وزن بیش از حد مجاز با بالابر های راه پله ای، سبب کاهش چندین برابری طول عمر و عملکرد آن ها می گردد

دیگر نمونه کار های بالابر پله

بالابر پله
بالابر پله
بالابر پله
بالابر پله

همانطور که پیش تر اشاره شد، خرید بالابر پله ای مستقیم و پیچی مزایای بسیار زیادی برای کاربران به همراه دارد اما بهتر است قبل از خرید یا استعلام قیمت بالابر پله اطلاعاتی راجع به انواع آن ها داشته باشید. به طور کلی، بالابر های راه پله به دو صورت مکانیکی و هیدرولیکی تولید گشته و روانه بازار می شوند. از پر فروش ترین انواع بالابر راه پله، می توان به بالابر پله مدل جک و تانکی اشاره نمود. البته بهتر است قبل از خرید این محصول پر کاربرد و ضروری، با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت کنید و از تجربیات طلایی آن ها استفاده نمایید.

بالابر پله

۵ comments on “لیست قیمت بالابر پله

  1. بالابر خمیده نصب کردیم. هزینه بالاش یکم اذیتم کرد ولی کیفیتش فوق العاده ست. خیلی نرمه و اصلاً توی پیچ های پله اذیت نمی شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵/۵ - (۱ امتیاز)